You are currently viewing Συνέντευξη Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ κ. Απόστολου Καμαρινάκη στο “ΚΑΝΑΛΙ-1 Πειραιά 90.4FM” (Ηχητικό)
Συνέντευξη Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ κ. Απόστολου Καμαρινάκη στο “ΚΑΝΑΛΙ-1 Πειραιά 90.4FM” (Ηχητικό)

Εφ΄ όλης της ύλης συνέντευξη σχετικά με τους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ παραχώρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Απόστολος Καμαρινάκης, στο  Δημοτικό Ραδιόφωνο Πειραιά “Κανάλι -Ένα 90,4 FM” και τον δημοσιογράφο Νίκο Παρασκευά.

Ακούστε το ηχητικό της συνέντευξης ΕΔΩ:

Η αξιοποίηση των ναυαγισμένων πλοίων και η επιλογή κάποιων …κουφαριών παροπλισμένων πλοίων για το γύρισμα ταινιών και για φωτογραφήσεις ,θα δώσουν διεθνή αναγνώριση στην Ελευσίνα και θα συμβάλλουν στην οικονομική της ανάπτυξη.Επεξεργαζόμαστε συγκεκριμένα σχέδια για τις περιπτώσεις αυτές που βασίζονται στην προοπτικη του καταδυτικού τουρισμού που κερδίζει έδαφος τελευταία αλλά και στη ζήτηση που έχουν ορισμένα παροπλισμένα ή ημιβυθισμενα πλοία από ξένα δίκτυα για ντοκυμανταιρ,ταινίες ή φωτογραφήσεις”.

Tόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας Απόστολος Καμαρινάκης, στην εκπομπή “Μένουμε Πειραιά” στο Κανάλι Ένα 90,4 και υπογράμμισε ότι σήμερα υπάρχουν στην Ελευσίνα 35 ναυάγια εκ των οποίων τα εννέα έχουν ανασυρθεί.

Όσα δεν είναι δυνατόν να ανασυρθούν θα διαμετακομισθούν σε χώρους που δεν θα εμποδίζουν τη ναυσιπλοΐα και θα γίνουν χώροι καταδύσεων που θα προσελκύουν καταδυτικό τουρισμό. Μάλιστα θα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον δεδομένου ότι κάποια από τα ναυαγισμένα πλοία είναι από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και έχουν τη δίκη τους ιστορία.

Μια και μιλάμε όμως για ανελκύσεις ναυαγίων  –συνέχισε ο κ. Καμαρινάκης- θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλα αυτά πηγαίνουν για διάλυση στην Τουρκία.

Οι Τούρκοι κερδίζουν τεράστια ποσά από το σκραπ, από πλοία που τους πάμε εμείς. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει ένα διαλυτήριο στη χώρα μας;Παλαιότερα υπήρχαν στην περιοχή δυο διαλυτήρια, του Σάββα και του Μπακοπούλου. Σήμερα δεν υπάρχει κανένα. Μήπως στα πλαίσια της Κυκλικής Οικονομίας θα έπρεπε στο κάθε ναυπηγείο που λειτουργεί να υπάρχει πρόβλεψη για την δημιουργία διαλυτηρίου πλοίων; Και μάλιστα με πρόβλεψη να εφαρμόσει μελλοντικά τις αρχές του πρασίνου διαλυτήριου;

Το λιμάνι της Ελευσίνας,συνέχισε ο κ. Καμαρινάκης , είναι μέρος της πόλης και προσπαθεί με κάθε τρόπο να την συνδράμει όπου μπορεί.

“Έχουμε συγκεκριμένες προτάσεις για να βοηθήσουμε την Ελευσίνα να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο το 2023 ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης , και έχουμε από τώρα αρχίσει τις επαφές και τις ενέργειες για τον σκοπό αυτό.

Πιστεύω ότι το λιμάνι πρέπει να κινείται παράλληλα με την πόλη, να μην είναι ξεκομμένο από αυτήν.Γι αυτό όλοι εδώ προσπαθούμε να είμαστε χρήσιμοι στην πόλη. Έτσι παραχωρούμε χώρους στο Δήμο, ή σε διάφορους φορείς για εκδηλώσεις, εκθέσεις ,δράσεις ,είμαστε δίπλα σε κάθε κοινωνική ,πολιτιστική ή αθλητική δραστηριότητα της πόλης και επιδιώκουμε σε κάθε περίπτωση να δείχνουμε ότι είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της.

Ένας ακόμα τομέας που επενδύει το λιμάνι της Ελευσίνας είναι οι συνδυασμένες μεταφορές .

Για τον λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με τον ΟΣΕ για την σύνδεσή του με το σιδηροδρομικό δίκτυο ώστε να μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις συνδυασμένες εμπορευματικές μεταφορές ,δηλαδή πλοίο ,οδικό δίκτυο και τρένο,της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την μοναδικότητα του λιμανιού στο χυδην φορτίο και θα διαδραματίσουμε σημαντικό ρόλο γι αυτόν ακριβώς το λόγο στην υλοποίηση του πρότζεκτ του Ελληνικού.

Τέλος ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ έχει έρθει σε επαφή με τους Δήμους Πειραιά, Περάματος, Ασπροπύργου, Χαϊδαρίου, Ελευσίνας, Δραπετσώνας-Κερατσινίου και Σαλαμίνας για την Θαλάσσια Ιερά Οδό,που θα είναι ένα ελκυστικό τουριστικό προϊόν που θα αναδεικνύει τόσο τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας σε όλη τη διαδρομή της, όσο και τα Ελευσίνια Μυστήρια.
Καταλήγοντας ο κ,Καμαρινάκης ανέφερε ότι

Ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας ήρθε σε συμφωνία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής για να κάνουν οι φοιτητές του πρακτική εκπαίδευση σε τομείς του λιμανιού.  Αυτό θα είναι ένα ακόμα βήμα για τη σύνδεση του λιμανιού με την κοινωνία ,που είναι για μας το ζητούμενο”.

Διαβάστε όλη την συνέντευξη  ΕΔΩ